سبد خرید خالی می باشد

سوسک قرمز آرد

سوسک قرمز آرد - Red Flour Beetles - Tribolium castaneum

 شکل ظاهر: رنگ آن ها قهوه ای مایل به قرمز بوده و دارای آنتن هایی حاوی 3 سیگنال می باشند، شکل ظاهری آن ها صاف و کشیده است.

 اندازه: طول بدنشان  3 الی 4 میلی متر  است.

 رفتار: سوسک ماده هر کدام 300 تا 400 تخم را در یک دوره 5 تا 8 ماهه تولید کرده که در عرض 5 تا 12 روز این تخم ها به لاروهای باریک تبدیل شده و دورۀ لاروی آن ها از 22 تا حتی بیش از 100 روز می باشد و شفیرگی آن ها 8 روز طول می کشد. بزرگسالان 3 سال یا بیشتر زندگی می کنند.

Red Flour Beetles

 زیستگاه: این حشرات بسیار فعال بوده و روی سطح و یا در عمق هر گونه مواد خوراکی یافت می شوند و بهترین وسیله برای پاکسازی محیط با تکیه بر سایر حشرات از طریق تغذیه دانه ها می باشند. به دلیل اندازۀ کوچکشان به ظروف مواد خوراکی حمله کرده و به دانه ها آسیب وارد می کنند. بهترین مکان جهت زیستن آن ها نزدیک به دانه ها و از جمله دانه های گندم با رطوبت بالا می باشد و حشرات بسیار مخربی به شمار می آیند.

 نکات جالب: در درجه اول به محصولاتی مانند آرد و دانه های غلات و حبوبات حمله کرده و باعث ایجاد بوی نامطبوع، تغییر در رنگ و طعم مواد خوراکی می شوند. به راحتی تکثیر کرده و خود را در درزها و ترک های کابینت ها ، آشپزخانه مخفی می کنند.

کنترل و سمپاشی : اگر شما در تهران و یا شهرهای اطراف آن به سر می برید و گونه های متفاوت سوسک ها به خانه شما هجوم آورده شرکت نگین دشت در ارائه خدمات زیست محیطی و درمان تخصصی از بین بردن این آفت در خدمت شما می باشد.

logo sampashi

مشاوره رایگان

021-88330133


تمام نقاط تهران و کرج

درباره شرکت نگین دشت

شرکت مهندسی نگین دشت با بیش از 30 سال تجربه به صورت تخصصی در زمینه خدمات سمپاشی حشرات، طعمه گذاری انواع موش و مبارزه با آفات خانگی و صنعتی مانند، سوسک، ساس، پشه، موریانه، کنه، مورچه، کک، موش و... با افتخار در خدمت هموطنان عزیزمان می‌باشد.

در ارتباط باشید:

logo-samandehi