سبد خرید خالی می باشد

راه های جلوگیری از جویدگی سیم و کابل ها توسط موش

چگونه از جویده شدن سیم ها و کابل ها توسط موش ها می توان جلوگیری نمود؟

وجود جوندگانی از جمله موش داخل دیوارها، سقف و کانال ها به دلیل ایجاد سروصدا از طرفی آزاردهنده بوده و از همه مهمتر امری بسیار خطرناک می باشد. کنترل موش ها به دلیل سرعت بالای تکثیر و تولید مثل موش بسیار دشوار می باشد از طرفی در ماه های سرد سال موش ها بیشتر به سمت منازل جهت پیدا کردن پناهگاه امن و گرم و دسترسی به منبع غذایی هجوم می آورند . یکی از راه های ورودی موش ها به داخل منازل از طریق درز و شکاف دیوارها و سقف می باشد. موش ها در مسیر ترددشان به دلیل رفع خارش لثه هایشان، سیم های برق یا هر چیز دیگری را می جوند از طرفی تخمین زده شده که جویدن سیم های برق آسیب دیده توسط موش ها تا بیش از 30 درصد خطر آتش سوزی برای منازل، ادرارات و کارخانجات را به همراه داشته است بنابراین سر و صدای داخل دیوارها موردی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت و باید فوراً در جهت رفع آن اقدام نمود و سیم های برق که در معرض جویدگی موش قرار دارد بایستی از کابل های ضد جویدگی موش استفاده شود.

mouse chewing wire

در صورت بستن تمام راه های احتمالی ورودی موش به داخل ساختمان می توانید تا حد امکان از ورود موش ها به داخل دیوارها و سقف پیشگیری نمایید.

برای جلوگیری از ورود موش ها به داخل ساختمان باید تمامی درز و شکاف ها به صورت کامل بسته شوند. توجه داشته باشید که موش ها از یک سوراخ به اندازه قطر یک مداد می توانند عبور کنند بنابراین بستن تمامی درزهای ساختمان الزامی است و از طرفی نوع موادی که اقدام به بستن شکاف های ساختمان می نمایید بسیار مهم می باشد در صورتی که از مواد مناسبی استفاده نشود به راحتی توسط موش جویده شده و مجدداً راه های ورودی موش به داخل ساختمان باز می شود.برای بحث بهسازی محیط بستن راه های ورود و خروج موش بهتر است حتما از یک کارشناس دفع آفات کمک بگیرید.

در چنین مواردی بهتر است از قسمت نمای بیرون ساختمان بررسی های لازم به صورت کامل صورت گرفته و هر گونه راه های احتمالی ورود موش به داخل ساختمان کاملاً بسته شود. استفاده از اسپری فوم ترجیحاًخارجی و پشم فولاد این امکان را می دهد تا از جویدن شدن این سوراخ ها توسط موش ها تا حد امکان پیشگیری شود.

در صورت مشاهده موش در ساختمان پیشنهاد می شود به هیچ عنوان با روش های خود درمانی اقدام به سمپاشی نکنید چون در صورت استفاده از روش های غیراصولی و سموم نادرست باعث از بین رفتن موش در درز و شکاف ساختمان می شوید و از طرفی ایجاد بوی تعفن در ساختمان سبب در برداشتن هزینه های هنگفت برای صاحبان خانه جهت خارج کردن جسد موش از مکان های غیرقابل دسترس می باشد از طرفی استفاده از سموم غیر استاندارد باعث می شود تا موش ها دیگر طعمه های مسموم را نخورند و در این شرایط مبارزه بی اثر خواهد شد.از همه مهمتر ژنتیک بدن موش و انسان شباهت زیادی به یکدیگر دارد و در صورت استفاده از سموم خطرناک در اثر استشمام هوا سلامت انسان به خطر خواهد افتاد.

شماره تلفن مبارزه با موش : 021-88330133

کارشناسان شرکت نگین دشت با استفاده از دانش کارشناسان ماهر دفع آفات با روش های اصولی و بهترین نوع سموم خارجی بدون اینکه خطری افراد منزل را تهدید کند اقدام به سمپاشی و ریشه کنی موش نموده و از همه مهمتر با ارائه و بررسی تمام مسیرهای احتمالی ورود موش به ساختمان و روش های اصولی جهت بستن راه های ورودی موش، ساختمان شما را از ورود مجدد موش ها ایمن می نمایند.

logo sampashi

مشاوره رایگان

021-88330133


تمام نقاط تهران و کرج

درباره شرکت نگین دشت

شرکت مهندسی نگین دشت با بیش از 30 سال تجربه به صورت تخصصی در زمینه خدمات سمپاشی حشرات، طعمه گذاری انواع موش و مبارزه با آفات خانگی و صنعتی مانند، سوسک، ساس، پشه، موریانه، کنه، مورچه، کک، موش و... با افتخار در خدمت هموطنان عزیزمان می‌باشد.

در ارتباط باشید:

logo-samandehi