سبد خرید خالی می باشد

ساس ها، کابوسی که دو سال زندگی مرا بلعید

مقدمه:

ساس ها، حشرات کوچک و خونخواری هستند که با لانه گزینی در منازل، آرامش ما را به یغما می‌برند. گزش‌های شبانه، خارش‌های آزاردهنده و نگرانی از انتقال بیماری، تنها بخشی از رنج‌هایی است که ساس ها برای انسان به وجود می‌آورند.

هرساله، هستند کسانی که سال‌ها طعم تلخ زندگی با این انگل ناخوانده را چشیده‌اند. من یکی از این افراد هستم. بیش از دو سال است که کابوس ساس تخت خوابی زندگی مرا تحت تاثیر قرار داده و آرامش را از من و افراد خانواده‌ام ربوده است.

bedbug phobia scared woman

شروع قصه ورود ساس:

همه چیز از یک سفر تفریحی کوتاه آغاز شد. غافل از اینکه ساس ها در چمدان و لباس های ما مخفی شده بودند، آنها را به خانه‌ام دعوت کردم در ابتدا گزش‌های شبانه را به پشه یا حساسیت نسبت می‌دادم، اما خارش‌های مداوم و آثار زخم روی پوستم، روز به روز بیشتر می شد. بعد از مدتی که ساس در منزل دیدم فکر میکردیم سوسک ریز هستش تا زمانی که یکی از آنها را کشتم و خون قرمز دیدم احساس خطر کردیم.

با جستجو در اینترنت و مشاهده تصاویر ساس، وحشت به جانم افتاد. ساس ها به منزل ما حمله کردند ! موجوداتی که به جان خانه‌ام افتاده و زندگی را بر من و خانواده‌ام تلخ کرده بودند.

نبرد بی‌امان با ساس ها:

از آن روز به بعد، مبارزه ای بی‌امان با این موجودات خطرناک آغاز شد. سم‌های مختلف و قرص برنج را از ناصر خسرو خریدم و امتحان کردم، خانه را سمپاشی کردم، گاز گذاشتم، مبلمان ها را دور انداختیم و هر روز با وسواس تمام، درز و شکاف‌های خانه را بررسی می‌کردم.

اما گویی ساس ها مصمم بودند که خانه‌ام را ترک نکنند. هر شب با ترس و لرز می خوابیدم و صبح با خارش و نگرانی از گزش‌های ساس از خواب بیدار می‌شدم. آرامش از خانه‌ام رخت بربسته بود و هر روز بیشتر از دیروز نا امید می شدم.

زجرهای بی‌پایان:

گزش‌های ساس ها نه تنها آزاردهنده بودند، بلکه آثار زخم و جای نیش‌های آنها روی بدنم باقی می‌ماند. خارش‌های مداوم، خواب شبانه را از من ربوده بود و تمرکز و حوصله را در طول روز از من گرفته بود.

دیگر از دعوت مهمان به خانه بخصوص خانواده همسرم خجالت می‌کشیدم، چرا که همیشه نگران وجود ساس ها و قضاوت مردم بودم. زندگی روزمره من تحت تاثیر این فاجعه خانه خراب کن قرار گرفته بود و از حضور در جمع‌ها دوستان دوری می‌کردم. 

نبود اطلاعات و راه حل:

در جستجوی راه حل، به منابع مختلفی مراجعه کردم. از اینترنت و کتاب‌ها که از خیابان انقلاب تهیه کردم اطلاعات جمع‌آوری می کردم، با مغازه های سم فروشی مشورت می کردم و تجربیات سایر قربانیان ساس را در سایت نگین دشت خواندم.

اما با وجود اطلاعات فراوان، هیچ راه حلی قطعی و کارآمدی برای رهایی از این کابوس پیدا نکردم. سم‌ها و روش‌های مختلف سمپاشی، فقط برای مدتی کوتاه کارساز بودند و ساس ها دوباره پیدا می‌شدند. 

بی‌توجهی و کمبود حمایت:

متاسفانه، اطلاعات کافی در مورد ساس ها و راه‌های مبارزه با آنها در ایران وجود ندارد. بسیاری از مردم از وجود این موجودات موذی در منزلشان بی‌اطلاع هستند بعضا آن را با سوسک ریز سیاه اشتباه می گیرند و یا اطلاعات غلطی در مورد آنها دارند.

حمایت و پشتیبانی کافی از سوی مسئولان وزارت بهداشت نیز در این زمینه وجود ندارد. هیچ مرجع معتبری برای ارائه راهنمایی و مشاوره به قربانیان ساس ها وجود ندارد و بسیاری از مردم مجبورند به تنهایی با این معضل ساس دست و پنجه نرم کنند.

امید به آینده:

با وجود تمام سختی‌ها و رنج‌هایی که در این دو سال متحمل شده‌ام، هنوز امیدم را برای ریشه کنی ساس از دست نداده‌ام.

امیدوارم روزی برسد که دیگر هیچ کس طعم تلخ زندگی با ساس ها را تجربه نکند و کابوس ساس ها به مانند ویروس کرونا برای همیشه به خاطره‌ای تلخ تبدیل شود.

نکات و تجربیات:

حالا بعد از دو سال تحمل این رنج دیگر رمقی برایم باقی نمانده است. سم‌ها کارساز نبودند، خود درمانی ساس نتیجه‌ای در بر نداشت و من مانده‌ام و انبوهی از سوال بی‌پاسخ!

تا کی باید قربانی بی‌توجهی و کمبود اطلاعات در مورد ساس ها باشم؟ چه کسی مسئول رنج‌هایی است که این انگل بر من و خانواده‌ام تحمیل می‌کند؟

این‌ها سوالاتی است که در ذهن من بی‌وقفه مرور می‌شوند و من منتظر پاسخی هستم که آرامش را به زندگی‌ام بازگرداند.

رهایی از کابوس ساس ها با کمک شرکت نگین دشت

دو سال کابوس کافی بود!

پس از دو سال تحمل کابوس ساس ها، دیگر رمقی برایم باقی نمانده بود. سم‌ها و روش‌های مختلف سمپاشی کارساز نبودند و من ناامیدانه به دنبال راه حلی قطعی می‌گشتم.

در این میان، یکی از دوستانم که مشکل ساس داشت، از طریق شرکت نگین دشت موفق به ریشه کن کردن این موجودات موذی از منزلش شده بود. او با تعریف و تمجید از خدمات این شرکت، مرا به تماس با آنها تشویق کرد.

با تردید و دودلی با نگین دشت تماس گرفتم و مشکل خود را شرح دادم. کارشناسان این شرکت با صبر و حوصله به سوالات من پاسخ دادند و اطلاعات کاملی در مورد روش‌های مبارزه با ساس ها ارائه دادند.

اعتماد و اطمینانی که در صحبت‌های کارشناسان نگین دشت وجود داشت، امید تازه‌ای در من زنده کرد. در نهایت تصمیم گرفتم که از خدمات این شرکت استفاده کنم.

مهندس وثوقی با تجربه، ناجی خانه من!

در موعد مقرر، مهندسی باتجربه از شرکت نگین دشت به منزل ما آمد. او با دقت و وسواس فراوان، تمام نقاط خانه را بررسی کرد و محل لانه گزینی ساس ها را شناسایی کرد.

سپس با استفاده از روش‌های علمی و تخصصی، اقدام به سمپاشی ساس منزل کرد.

مهندس نگین دشت، تمام نکات لازم را برای جلوگیری از بازگشت ساس ها به ما آموزش داد و با صبر و حوصله به سوالات ما پاسخ داد.

نتایجی شگفت‌انگیز:

فقط چند روز پس از سمپاشی توسط نگین دشت، دیگر اثری از ساس ها در خانه ما باقی نماند.به هیچ وجه باورکردنی نبود! گزش‌های شبانه متوقف شد، خارش‌ها از بین رفت و آرامش به منزلمان بازگشت.

احساس شادی و رهایی که در آن لحظه تجربه کردیم، وصف‌ناپذیرو عجیب بود.

تشکر از نگین دشت

از صمیم قلب از شرکت قدیمی و باسابقه نگین دشت و مهندس باتجربه‌ جناب آقای وثوقی که برای رهایی ما از کابوس ساس ها تلاش کرد، تشکر می‌کنم.

خدمات این شرکت، نجات‌دهنده واقعی خانه ما بود و آرامش و آسایش را به زندگی ما بازگرداند.

به تمام کسانی که با مشکل ساس ها روبرو هستند، بدون هیچ تردیدی شرکت نگین دشت را پیشنهاد می‌کنم.

 

منابع ساس 


logo sampashi

مشاوره رایگان

021-88330133


تمام نقاط تهران و کرج

درباره شرکت نگین دشت

شرکت مهندسی نگین دشت با بیش از 30 سال تجربه به صورت تخصصی در زمینه خدمات سمپاشی حشرات، طعمه گذاری انواع موش و مبارزه با آفات خانگی و صنعتی مانند، سوسک، ساس، پشه، موریانه، کنه، مورچه، کک، موش و... با افتخار در خدمت هموطنان عزیزمان می‌باشد.

در ارتباط باشید:

logo-samandehi